2012. január 5., csütörtök

Haul

Minden boltban nagy leárazások vannak, kihasználva az alkalmat én is elmentem körbenézni.:)
Rengeteg leárazott ruha, ékszer és cipő van. Csak egy leértékel cipőt vettem mert a gatyák sajnos nem voltak akciósak, de így 10€-t megtakarítottam.:)

Funky Foxy Legging-Vero Moda

Már nagyon régóta akartam egy ilyen színű nadrágot... 
Teljesen véletlen láttam meg, és rögtön tudtam hogy ez kell nekem
Még volt 3 ilyen nadrág, ami egyre sötétebb színű volt, de nekem csak ez kellet.
Szerelem első látásra^^
16,99€






Mostanság igen megkedveltem a Tally-t. Rengeteg csinos ruhát árulnak, és pont ez az én stílusom.:) Szinte minden hónapban bemegyek pár ruhadarabért...
A csizma és a nadrág is más színű mint eredetileg...

Skinny Pants
25,95€

Flat Wool Touch Boots
25,95€ 15,99€



Nincsenek megjegyzések: