2012. március 2., péntek

Daalarna

Daalarna - Benes Anita
Esküvői és alkalmi ruhákat tervez. Egyszerűen gyönyörűek. Az anyag a szín és a ruha esése is mindegg tökéletes. Én  imádom a ruháit. Mutatom is a képeket, és látni fogjátok miért tetszenek annyira.
(A nagyobb megtekintésért, katt a képre)

1. Nemrég írta a Facebook oldalára ki ezt:
"Hétfőn reggel 10 órakor megnyílik a regisztráció a Daalarna divatbemutatójára! Nem kell mást tennetek, mint a „Daalarna divatbemutató” fülre kattintani és a nevetek, elérhetőségetek megadásával jelentkezni a résztvevők közé. Az első 50 regisztráló biztosan részt vehet a divatbemutatónkon, további 50 belépőt pedig kisorsolunk a jelentkezők között!"

2. Esküvői ruhák




Az ilyen ruhák a kedvenceim.
Még mikor 7éves lehettem kitaláltam hogy elöl rövid,
 hátul hosszú szoknyás esküvői ruhám lesz.
Még soha sehol nem láttam ezért gondoltam különleges...
 Persze pár évre rá, Katy Perry egyik klipjében olyan ruha van... 


Erről a ruháról a tavasziesküvők jutnak eszembe
amiket a kartben, sok virággal szoktak rendezni!
3.Képek




Muszály megutatnom nektek, mert annyira kedvenc! Kate Moss esküvőlye.

Hogy tetszenek Daalarna ruhái?
xoxo Anita

Nincsenek megjegyzések: