2012. április 24., kedd

Tally Weijl fürdőruhák

Most már tényleg minden a nyár körül forog, csak az időjárás nem.. De nem baj. Az idáilis fürdőruha megtalálása nekem általában nehezen szokott menni, mert hogy tetszik-e vagy jól áll-e... Eddig mé csak a Tally-ban jártam és már most nem tudom eldönteni h melyik legyen az idei új fürdőruhám. :D
















Ezek között vacicálok... Azért ilyen pánt nélküliek mert a háromszög alakuak nem állnak jól... Azért is nem tudom eldönteni, mert lehet hogy a sárgához túl világos a bőrom, pedig az is nagyon tetszik. Szóval kérlek segítsetek! :D


Nektek megvan már a fürdőruhátok?
xoxo Anita

5 megjegyzés:

Kriszti írta...

Pár már hozzánk is ideért és meglepően olcsók is, a felső 13 az alsó pedig csak 6 euróba kerül.. Ki is néztem a fekete karikásat, viszont a legkisebb méret nagy volt rám :D Én nem tudom ezt hogy a fenébe csinálták xDDD

Eszti írta...

Szerintem a csíkos pántnélkülit fogom megnézni, sikerült beszereznem egy tök egyszerű fekete alsót és most ahhoz keresek mindenféle színes felsőrészeket, szóval szerintem ő lesz a befutó, ha nálunk is jó áron lesz kapható.:)

www.beautysandwich.blogspot.com

Annie írta...

Ajj, fürdőruha. Amitől rettegek. Nagyon nagyon utálom a fürdőruha vásárlást. xD Mert általában az, hogy nekem tetsszen egy fürdőruha, és jól is álljon, olyan nem létezik. Általában fürdőruhát az alapján választom ki, hogy mennyire előnyös az alakomra, ezért gyakran a minta, és a szín hátrányba szorul :/ és a vásárlás után 1 hónappal már nem is tetszik az amit megvettem. Mivel idén valamilyen módon az történt, hogy a fürdőruháim felső részét mellben kinőttem, x'D így most megint vadásznom kell egy új példányra. Szerintem nekem is a pántnélküli lesz, mivel elég fiús a testalkatom.
Szerintem neked a csíkos vagy a királykék fürdőruci lenne jó választás. Én a sárga fürdőruhát eddig csak sötéthajú/barnább típusú lányokon láttam, hogy jól áll nekik. Én is próbáltam már citromsárgát, ami a fekete hajam miatt jó is lett volna, de a fehér bőrömmel viszont nem volt jó páros :/ engem nagyon sápított a sárga, pedig tetszett .. hüppp

Anita írta...

Kriszti (rougeandstyle): Szerintem is olcsok, bär az alsoresz 12euro es az also pedig 9euro. Hogy lehet a legkisseb meret is nagy räd? :OO ♥

Eszti: Az en kedvencem is a csikos.:)) Szerintem normälis ära lesz, max egy kicsit dräga... De nem tudom.♥

Annie: Eleg nehez dolgod lehet, de csinälok meg fürdöruhäs bejegyzöseket amik lehet hogy segitene majd. :)) En is szeretnem kinino a felso reszeket a fürdöruhäimon. :DD Sajnos vilägos börü vagyok es a sarge szerintem is tul vilägos lenne, de majd felprobalom es kiderül. Egyre jobban hajlok mär a kirälykek szinu furdöruha fele! :D♥

Kriszti írta...

Fogalmam sincs :'DD
Egyébként nálunk annyi amennyit írtam, épp néztem neten, hogy ott meg más árak vannak, ezt se tom hogy :)